210 9964841

Άλμα, Σουβέρ, Αλουμίνιο

22.90
FX 003093
Απόθεμα
+
Προσθήκη στη Λίστα Αγαπημένων

Σουβέρ με παράσταση άλματος από τους αρχαίους Ολυμπιακούς Αγώνες. Στην Αρχαία Ολυμπία το άλμα αποτελούσε αγώνισμα του Πεντάθλου, το οποίο γινόταν στο στάδιο, σ΄ενα τετράπλευρο σκάμμα μήκους 50 ποδιών γεμάτο με μαλακό χώμα. Η παράσταση του αθλήματος είναι σχεδιασμένη πάνω σε ανακυκλωμένο αλουμίνιο με πατίνα για χρήση σουβέρ.

Διάστασεις: 9,5εκ. x 9,5εκ. x 6 χιλ.

Στις τιμές συμπεριλαμβάνεται ΦΠΑ.

Εκτιμώμενος χρόνος παράδοσης | Δείτε λεπτομέρειες

Στους αρχαίους Ολυμπιακούς Αγώνες το άλμα διεξαγόταν στο πλαίσιο κυρίως του πεντάθλου από το 708 π.Χ., και σπανιότατα ως ξεχωριστό αγώνισμα. Για πρώτη φορά γίνεται αναφορά στο άλμα στην Οδύσσεια του Ομήρου, στους αγώνες που δόθηκαν από τους Φαίακες προς τιμήν του Οδυσσέα.

Στην Αρχαία Ολυμπία, το άλμα γινόταν στο στάδιο, σε ένα τετράπλευρο σκάμμα μήκους 50 ποδιών (16 μ.), γεμάτο με μαλακό χώμα. Στη μία πλευρά του σκάμματος υπήρχε ο βατήρ, όπου πατούσαν οι αθλητές. Μετά το άλμα του αθλητή στο σημείο που ακουμπούσαν τα πόδια του, τοποθετούσαν το σημείον, για να ξεχωρίζει η επίδοσή του, την οποία μετρούσαν με ξύλινο κοντάρι, τον κανόνα.

Κατά την εκτέλεση του άλματος οι αθλητές χρησιμοποιούσαν τους αλτήρες, κυρίως κατά τον 6ο και τον 5ο αιώνα π.Χ , που ήταν λίθινα ή μολύβδινα βάρη, τα οποία και άφηναν κατά την προσγείωση και το χρησιμοποιούσαν προκειμένου να εξασφαλίσουν οι άλτες καλύτερη επίδοση. Το άλμα, το οποίο ήταν πάντα εις μήκος, πιθανόν να ήταν απλό, διπλό ή και τριπλό.

Η πρωτότυπη παράσταση του άλματος βρίσκεται σε μελανόμορφο αγγείο, που φυλάσσεται στο μουσείο Λούβρου στο Παρίσι, η οποία δείχνει τον άλτη να κρατά τους αλτήρες, την στιγμή της αναπηδήσεως από τον βατήρα.

Βάρος:
109,5 γρ.
Διαστάσεις (ΜxΥxΠ):
9,5 εκ. x 9,5 εκ. x 6 χιλ.
Λεπτομέρειες:
με πατίνα
Μικτό Βάρος:
140 γρ.
Περιλαμβάνει:
Συσκευασία Δώρου - Περιγραφή Ελληνικά & Αγγλικά
Περιοχή:
Αρχαία Ολυμπία
Υλικό:
Ανακυκλωμένο Αλουμίνιο
Υποκατηγορία:
Σουβέρ
Χρονολογία:
776 π.Χ.

Δεν βρέθηκαν δημοσιεύσεις

Γράψτε μια κριτική