Πρες παπιέ με παράσταση, από το αργυρό τετράδραχμο του Αντίγονου Γ΄ Δώσωνα, τριήρης και με την υπογραφή ΒΑΣΙΛΕΩΣ ΑΝΤΙΓΟΝΟΥ. Το σχέδιο προέρχεται από ένα από τα ασημένια νομίσματα, όπως τα εξαιρετικής τέχνης τετράδραχμα του Δώσωνα, από τα νομισματοκοπεία της Αμφίπολης και της Πέλλας πιθανόν, όπως και τα πρώτα τετράδραχμα του Φιλίππου Ε΄. Το ασημένιο αυτό τετράδραχμο είχε στη μπροστινή του όψη τον Ποσειδώνα και στην πίσω την τριήρη με την παραπάνω επιγραφή.
Χρονολογείται περί 229-221 π.Χ.
Διαστάσεις: διάμετρος 8 εκ. x 7 χιλ. (πάχος)
Χειροποίητος μασίφ ορείχαλκος με επαργύρωση σε διάλυμα ασημιού 999°.
Στις τιμές συμπεριλαμβάνεται ΦΠΑ.
Αργυρό τετράδραχμο του Αντίγονου Γ΄ Δώσωνα, με την κεφαλή του Ποσειδώνα μπροστά και τριήρη πίσω με την υπογραφή ΒΑΣΙΛΕΩΣ ΑΝΤΙΓΟΝΟΥ (229-221 π.Χ.)
Εξαιρετικής τέχνης τετράδραχμα του Δώσωνα, από τα νομισματοκοπεία της Αμφίπολης και της Πέλλας πιθανόν, όπως και τα πρώτα τετράδραχμα του Φιλίππου Ε΄ αμέσως μετά την ανάρρησή του στον θρόνο το 220 π.Χ., τα οποία ωστόσο κόπηκαν σε πολύ μικρή ποσότητα. Ορισμένοι ερευνητές τα θεωρούν ως αναμνηστικές κοπές της ενθρόνισης, το πιθανότερο ίσως, άλλοι ως χρήματα για τον πόλεμο εναντίον των Αιτωλών το 220-217 π.Χ. Το ενδιαφέρον της νομισματοκοπίας του Φιλίππου Ε’ οφείλεται όμως στο γεγονός ότι συνδέεται εν πολλοίς με τις συγκρούσεις με τη Ρώμη και αποδίδει, από οικονομικής πλευράς τουλάχιστον, την ιστορική πραγματικότητα και σηματοδοτεί την αρχή του τέλους της νομισματοκοπίας στη Μακεδονία. Η πρώτη φάση της νομισματοκοπίας του Φιλίππου μέχρι την ήττα στις Κυνός Κεφαλές το 197 π.Χ., οπότε και διακόπηκε για μια δεκαετία περίπου, χαρακτηρίζεται από ριζοσπαστικές αλλαγές στην εικονογραφία, που αφορούν στη διατύπωση και διάδοση της πολιτικής του. Αυτό δηλαδή που συνήθως ονομάζεται προπαγάνδα. Μέχρι τότε αυτού του είδους η εικονογραφία περιοριζόταν στην υπόμνηση τετελεσμένω θριάμβων.
Αρχαία νομίσματα εκτίθενται στο Εθνικό Αρχαιολογικό Μουσείο και στον Νομισματικό Μουσείο στην Αθήνα.